piątek, 28 listopada 2014

CAUDALIE Kremowa maseczka nawilżająca - Moisturizing Cream Mask (50 ml)


Dzisiaj chciałam Was zaprosić na post o maseczce nawilżającej Caudalie. Niedawno na fb pokazywałam zdjęcie z ostatnimi zakupami z pielęgnacji, była tam m.in. ta maseczka. 



Caudalie to francuska firma produkująca kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, do każdego typu skóry. Receptura kosmetyków oparta jest na bazie wyciągu z pestek winogron . Do produkcji kosmetyków używane są przede wszystkich składniki pochodzenia naturalnego (z winorośli), nie znajdziemy w nich parabenów, czy SLS-ów, co niewątpliwie jest wielkim plusem.





CAUDALIE Kremowa maseczka nawilżająca - 50 ml
Z tym produktem się polubiłam „od pierwszego dotyku”, delikatny zapach (jak dla mnie całkiem przyjemny), konsystencja gęstszego, treściwego kremu. Bardzo szybko się wchłania, na mojej suchej skórze pozostawia film, który dość szybko znika. Rewelacyjnie koi skórę, nawilża, daje uczucie komfortu, przywraca delikatność i blask odwodnionej skórze, a przede wszystkim nie podrażnia. Cera jest gładka, jędrna, wspaniale odżywiona, o pięknym kolorycie, nie ma najmniejszego uczucia ściągnięcia. Ja stosuję ją jako krem na noc, niewątpliwie jej dodatkowym plusem jest to że możemy stosować ja na okolice oczu, gdzie sprawdza się rewelacyjnie. Nakładałam ją nawet rano pod oczy, następnie wykonałam makijaż i tu też się nie zawiodłam, z korektorem stanowi zgrany duet.
Na pewno zakupie kolejne opakowanie, jest to mój „must have”. Zapłaciłam za nią 84 zł w aptece internetowej  ----> klik

Uważam, że cena jak za takie efekty jest jak najbardziej rozsądna. Zobaczymy jak z wydajnością, ale ja stosuję jako krem, więc nakładam cieniutką warstwę.

Główne składniki: przeciwutleniające polifenole z pestek winogron, Vinolevure, o właściwościach wzmacniających i nawilżających, olejek z pestek winogron i gliceryna roślinna o działaniu odżywczym, nawilżająca sól sodowa kwasu hialuronowego.

Stosowanie: Maseczkę nawilżającą należy nakładać na twarz i powieki dwa do trzech razy w tygodniu. Preparat pozostawić do wchłonięcia na 15 minut, następnie wacikiem usunąć nadmiar preparatu. Nie spłukiwać. W przypadku skóry bardzo wysuszonej nałożyć cienką warstwę maseczki zamiast kremu.

Polecam ten produkt z czystym sumieniem :) A wy macie swoich ulubieńców, jeżeli chodzi o tego typu produkty??

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz