sobota, 6 grudnia 2014

Makijaż wieczorowy/sylwestrowy (Sleek Vintage Romance + Inglot)

Witajcie, dzisiaj chciałam podzielić się z Wami makijażem w kolorach fioletu i brązu z dość wyraźnym złoto-różowym akcentem na górnej powiece :) Główną rolę w tym makijażu grała paletka Sleek Vintage Romance, a złoto-różowy pigment na górnej powiece to INGLOT cień sypki AMC 50.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Do makijażu użyłam matowych cieni z drobinkami dostępnych w tej palecie, jedynie brąz nie posiada żadnych drobinek. Do rozświetlenia pod łukiem brwiowym i zmiękczenia granicy pomiędzy cieniami w załamaniu użyłam cieni KOBO (102 i 105).  W tego typu makijażu najważniejsze jest miękkie roztarcie granic. Ja zawsze zaczynam od najjaśniejszych cieni. Czyli definiuje załamanie i stopniowo dokładam coraz to ciemniejsze cienie.
 


 
Muszę się pochwalić, że trochę "obczaiłam" robienie zdjęć i teraz dużo bardziej mi się podobają. W niektórych ujęciach kolory troszkę bardziej zjedzone, ale myślę, że nie jest źle ;) Zresztą oceńcie sami :)
 
 
 
 
 

 
Dajcie znać czy Wam się podoba taki look :)
Pozdrawiam serdecznie, Aga :)

 
Serdecznie zapraszam na mojego fb  -------> klik  

2 komentarze: